środa, 12 marca 2014

LBA.

Zostałam nominowana przez Anę Julię i wypadałoby odpowiedzieć. Wiem, że już kiedyś ktoś mnie nominował i nic z tym fantem nie zrobiłam. Nie za bardzo wiem, o co w tym chodzi, ale to pomińmy. :D

1. Twój ulubiony cytat/motto życiowe?

Jakoś że książki najlepszymi przyjaciółmi człowieka czy coś... Nie wyobrażam sobie bez nich życia.
Umberto Eco ładnie też to ujął: "Kto czyta książki, żyje podwójnie.". Bardzo trafne.

2. Ulubiona książka, najciekawsza jaką przeczytałeś?

Ciężkie pytanie, naprawdę. Zbyt wiele czasu zajęłoby mi wymienianie... :) Powiedzmy, że Trylogia Mgły autorstwa Zafóna, tj. "Książę Mgły", "Pałac Północy" i "Światła Września". Magia...

3. Ulubiony pisarz, poeta, autor książek?

Chyba Carlos Ruiz Zafón właśnie. Zawsze mnie zachwycał jego niepowtarzalny styl.

4. Skąd czerpiesz inspirację?

Głównie z muzyki. Często tekst jakiejś piosenki natchnie mnie do napisania historii, zwłaszcza tyczy się to miniaturek. Ale czasem też wiersz, teledysk, obraz, film... Inspiracje są wszędzie.

5. Dlaczego założyłeś bloga?

Tego? Jako eksperyment. Pierwszego bloga pisałam dla sprawdzenia, czy w ogóle potrafię to robić. Natomiast kochac-bardziej założyłam z nudy. Wakacje mi się dłużyły i tak jakoś... :D

6. Jaki jest twój ulubiony film i dlaczego?

Ogromnym podziwem darzę "Siedem dusz". Historia, z jaką się nigdy wcześniej nie spotkałam, opowiedziana w przejmujący sposób. Tą rolą Will Smith zyskał u mnie wielki szacunek.

7. Co lubisz robić poza pisaniem?

Czytam. Poza tym słucham muzyki przy wszystkich możliwych czynnościach, rysuję, gram w Angry Birds, szukam cytatów, bawię się z psem, gotuję. A, i oglądam skoki narciarskie. Ewentualnie przygotowuję się do przyszłorocznej matury ^^

8. Naxi vs Caxi?

Głupie pytanie. Oczywiście, że Naxi. Trzon tego serialu!

9. Lubisz teatr?

Uwielbiam. Jestem fanką "Skrzypka na dachu".

10. Czy wiążesz swoją przyszłość z pisaniem?

Ekhem, o niczym innym nie marzę. Serio. Gdybym się mogła utrzymywać z pisania, to naprawdę nie byłoby mi nic więcej do szczęścia potrzebne. Laptop, kawa, jakaś muzyczka w tle i tak całymi dniami... Ale zważywszy na realia i moje zainteresowanie medycyną, o wiele prawdopodobniejsze jest, że będę kiedyś krajać ludzi.

11. Od kiedy piszesz opowiadania?

Od... zawsze? Ledwie nauczyłam się pisać, już układałam jakieś niestworzone historyjki. Jakieś dwa lata temu zaczęłam brać udział w konkursach na opowiadania na LC, raz wygrałam. Bloga - piszę już rok.


Kogoś mam nominować, tak?

Sara: cada-historia-es-una-razon.blogspot.com
Acia: emptylust.blogspot.com
Marcia: naxi-the-beginning-of-big-love.blogspot.com
Haneczka: por-que-soy-asi.blogspot.com
Edzia: zlaczeni-na-zawsze-w-milosci.blogspot.com
Milena: dzikiestory.blogspot.com
Diana: pues-amor-es-lo-que-siento.blogspot.com
Dzwoneczek: soloamorymilcanciones.blogspot.com
Julka: violetta-and-her-world.blogspot.com
Lulu: naxi-por-siempre.blogspot.com
Wiolczur: powod-do-milosci.blogspot.com

1. Trzy rzeczy bez których nie wyobrażasz sobie życia?
2. Jakiej muzyki słuchasz?
3. Jakie gatunki filmowe najbardziej lubisz?
4. Seriale, które oglądasz (poza Violką)?
5. Sporty, które lubisz oglądać/uprawiać?
6. Wolisz pisać czy czytać?
7. Jaki jest twój pogląd na związek szwagierka-szwagier (oczywiste nawiązanie do Germangie)?
8. Co sądzisz o tytułowej bohaterce serialu i dlaczego jej nie lubisz?
9. Którą z par nieistniejących w serialu (Dienaty, Leonesca etc.) najbardziej lubisz i dlaczego?
10. Co sądzisz o HP?
11. Wolisz szczęśliwe czy smutne zakończenia w opowiadaniach/filmach/książkach?

Bez sensu, nie umiałam nic wymyślić. Możecie odpowiedzieć, jak nie to nie. Nie dotknie mnie, jeśli tego nie zrobicie.

Jeszcze informacja: druga część Innej bajki nie pojawi się w najbliższym czasie. Szczerze mówiąc, straciłam serce do tej miniaturki zaraz po opublikowaniu jej połowy, ale ponieważ zdecydowałam się na to, dokończę tę historię. Ale pisze się bardzo powoli.
Następne w kolejce jest Naxi, potem Cares. Jeśli chodzi o Falbę, nie wykluczam opowiadania o tej parze ale muszę mieć pomysł, na razie go brak.
W każdym razie pozdrawiam. Wasza Tears.



2 komentarze:

  1. Kochana!
    Chyba naprawdę nie miałaś już- w jednym przypadku oczywiście- komu komentować... Ale dziękuję :) To bardzo miłe. Aż zbyt... litość. Wybacz, muszę trochę pomarudzić, bo chcę, abyś w końcu mnie odwiedziła, wiesz? Na parta poczekamy :) To ma sprawiać przyjemność Tobie.
    Twoja Haneczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytanie Twoje 8 jak za PRLu xD Dziękuję dziecko za nominację, ale mnie zaszczyt kopnął ;3
    W każdym razie teatr rządzi ;3 I tak najlepsza sztuka jaką widziałam "Z rączki do rączki" - myślałam, że padnę ze smiechu :D

    OdpowiedzUsuń